Ofte stillede spørgsmål
Kontakt
Hvordan kan jeg kontakte jer?
Hvis vi kan hjælpe dig, så brug venligst vores kontaktformular eller send en e-mail til support@havora.dk.
Hvor lang tid tager det, før jeg får et svar?
Vi bestræber os på at svare inden for 1 dag på hverdage.
Betalinger og Checkout
Hvilke betalingsmuligheder er der?
Du kan bruge følgende betalingsmetoder hos os:
- Kreditkort (American Express, Apple Pay, Google Pay, Maestro, Mastercard, Visa)
Kan jeg annullere eller ændre min bestilling, efter jeg har afgivet den?
Ja, du kan annullere eller ændre din bestilling, så længe den ikke er blevet afsendt. Kontakt venligst vores kundeservice så hurtigt som muligt med dit ordrenummer for at foretage ændringer.
Bliver mine betalingsoplysninger opbevaret sikkert?
Ja, vi tager sikkerheden omkring betalingsoplysninger meget alvorligt. Vi bruger krypterede forbindelser (SSL) for at sikre, at dine betalingsoplysninger bliver overført sikkert og opbevaret i henhold til gældende sikkerhedsstandarder.
Vil jeg modtage en faktura for min bestilling?
Ja, efter din bestilling vil du modtage en faktura via e-mail. Denne faktura indeholder alle relevante oplysninger om din bestilling, inklusive betalingsoplysninger.
Levering
Skal jeg betale for fragt?
Fragt er helt gratis, uanset bestillingsmængden.
Hvor lang tid tager leveringen af min bestilling?
Det afhænger af, hvor du befinder dig. Ordrer behandlet her tager 1-3 hverdage at ankomme. Levering kan tage mellem 8-12 dage. Leveringsoplysninger vil blive angivet i din bekræftelsesmail.
Hvordan kan jeg spore min bestilling?
Klik her for at spore din bestilling.
Til hvilke lande leverer I?
Vi leverer vores produkter til Danmark.
Bytte og Returnering
Hvad er returvilkårene?
Bestillinger kan returneres inden for 14 dage efter modtagelsen af pakken. Produktet skal returneres i sin oprindelige stand, må ikke være beskadiget og må ikke have fremmede lugte. Hvis produktet ikke opfylder disse krav, sender vi dit produkt tilbage, og vi kan ikke refundere pengene.
Hvad koster returneringen?
Returnering sker for egen regning og afhænger af kurerfirmaet og det land, du sender pakken fra.
Modtaget et beskadiget eller defekt produkt, hvad nu?
Vi er kede af, hvis din bestilling er blevet beskadiget eller defekt leveret. I sådanne tilfælde tilbyder vi naturligvis garanti. Kontakt os venligst på support@havora.dk, og vi vil sammen finde en passende løsning. Husk at vedhæfte et billede af det beskadigede eller defekte produkt, så vi bedre kan vurdere situationen.
Kontaktoplysninger
Telefon: +31 6 19130601
E-mail: support@havora.dk
Adresse: Kerkstraat Noord 12, 5441 BH Oeffelt, Netherlands
Kundeservice: Maandag t/m vrijdag: 09:00 - 17:00 en zaterdag - zondag: 11:00 - 16:00